Projekt Salonu ELEMENTS jest dziełem wielowątkowym i wielowarstwowym. Jego ostateczna struktura jest wynikiem nałożenia, połączenia, a czasem konfrontacji analiz wielu aspektów. Zaczynając od praktyczno-technicznych, jak rozmieszczenie funkcji, organizacji sprzedaży i komunikacji, poprzez ergonomiczne jak ekspozycja elementów, ich oświetlenie aż do odwołujących się do warstwy humanistycznej – ludzkiego doświadczania przestrzeni. Projekt interpretuje motyw przewodni marki ELEMENTS czyli 4 żywioły odnoszące się do 4 działów produktowych: płytek (ziemia), ceramiki i armatury łazienkowej (woda), urządzeń grzewczych (ogień) i klimatyzacyjnych (powietrze). Posiadają one indywidualne rozwiązania kolorystyczno-materiałowe, jednocześnie tworząc spójną wizję salonu. Powstała w ten sposób przestrzeń czytelna, porządkująca różnorodne produkty, funkcjonalna, ale i atrakcyjna wizualnie, będąca inspiracją dla klientów oraz wsparciem i narzędziem dla handlowców.
Zakres opracowania: kompleksowy projekt koncepcyjny i techniczny przestrzeni ekspozycyjnej (strefy dedykowane poszczególnym grupom produktów, 20 boksów łazienkowych, biblioteka płytek zawierająca 1000 wzorów) oraz komunikacyjnej, obsługi klienta (strefy do pracy handlowców i projektantów z klientami), wypoczynku (strefy barowe, dla dzieci), sanitarnej i socjalnej; nadzór autorski, koordynacja branż.
Powierzchnia: 966 m kw.